reklama

List

Pochopenie a zistenie prečo sa dejú niektoré situácie v živote je skutočne oslobodzujúci pocit......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol si v mojom živote stále, no ja som Ťa nevnímala, nepotrebovala, vraj si to preskáčem hrdo sama.

Roky plynuli, my sme sa stále hľadali, minuli....pocit, keď vieš, že Ti niečo chýba, tá nedokonalá chvíľa.

Chýba ti precitnutie, plnohodnotný pocit, pocit životnej moci, no vravím si hoci, je Pravda aj tá, ktorú nevidíš, veď možno naozaj iba sníš.

Pocit prázdnoty sa prehlboval, diera do ktorej padáš, keď na zlých miestach Pravdu hľadáš. Myslíš, že si opustený sám, je to tvoj doterajší klam, nikdy nie si.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začneš vnímať okolie krásy, nachádzať Ho všade, prichádzať na to, kým a s kým skutočne si.

Obrázok blogu
(zdroj: NS)

Si rieka, vánok, môj spánok, Si obloha, kvet, Si všetko a všade. Si v hudbe, jej milostných tónoch, Si dokonalý, Si nádej, Si vo všetkých živloch.

Si v tomto pocite dokonalom, Si skutočná LÁSKA, Si bralom aj mojou skalou.

Už Ťa vnímam, cítim, našla som Ťa, cestu k Tebe, ďakujem za pochopenie, načo všetko to trápenie. Pýcha, samoľúbosť, predsudky a všetky okolnosti falošnej spoločnosti zmietli všetky možnosti, bez uvedomenia si, že strácam aj to najvzácnejšie – svoje cnosti.

Pomalými, občas vrtkavými krokmi kráčam Ti vpred, objavujem ako dieťa odznova okolitý svet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zostávam s Tebou už navždy, iba Ty si pre mňa smerodajný. Milujem Ťa, aj vtedy, keď kráčam mokrá v daždi, múdrosť, vôľu a odhodlanie prosím daj mi.

Ďakujem, že skutočne milujem. 

Nina Jamrichová

Nina Jamrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  63
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a Ďakujem, s pokorou zdieľam Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu